Var tog tiden vägen?

Hej. Men gud va pinsamt dålig uppdatering...
Jag är nu i vecka 38 (37+6) i dag och nu är det snart dax. Jag längtar verkligen ihjäl mig nu för alla dessa gravidkrämpor blir jag galen på... Alla säger att man ska vila upp sig och jag kan fan inte sova på nätterna och jag ligger inte ens bekvämt så istället är jag en zombi. Min älskling är väldigt upptagen med sitt examensarbete just nu och jag förstår att det tar tid men det blir så ensamt hemma. Det är inte alltid jag orkar gå till någon kompis eller ha någon hemma när man knappt vet vad man heter för alla smärtor och sömnbrist.
Min lilla plutt inne i magen mår bra och är fixerad så nu är det bara att komma ut till mamma och pappa.
Jag hade skrivit massa fina brev till bebisen i magen men då kraschade mikaels dator blev lite ledsen :( skulle skrivit dom här istället.
Nu blir det soffan eller sängen det ända som funkar..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0