Välkommen till vår saga

Det här är sidan där vi berättar och skriver ner alla känslor som kommer med väntan på att bli en egen liten familj. Vi är ett ungt par som bor tillsammans i storstaden, men längtar tillbaka ut till landet.

Det blir texter att ha som minne i framtiden, samtidigt som de också kan hjälpa till att bearbeta negativa tankar eller bara få en att förstå en ovan situation som denna bättre.

Att ha en gemensam blogg känns på ett sätt fantastiskt då man kan komma varann ännu närmre och förstå varann bättre i en tid med mycket känslor upp och ner. Men det känns också naturligt eftersom vi delar allt i våra liv, och vi snart kommer att ha ett nytt liv att ta hand om och glädjas åt.

Vi hoppas alltså på mycket glädje framöver!
Over to mi Lady.. :)
/Mikael

Som min älskling skrivit ovan så är detta en ny sida i våra liv som ska påbörjas. Vi är mycket förväntansfulla men har också mycket tankar som snurrar runt i våra huvuden.
Jag skriver det redan nu så att ingen klagar på min stavning när jag skriver inlägg. Jag är dyslektiker och ser därför inte när jag stavar fel men försöker rätta mig själv.

Själv har jag bloggat lite innan men tröttnat väldigt snabbt hoppas att graviditeten får mig att skriva mer. Finns en rad anledningar varför vi väljer att börja skriva såhär långt in i graviditeten, det få bli ett senare inlägg.

För övrigt vill jag bara att ni som tittar in på bloggen ska tycka att den är läsvärd och bra.
I dag är jag i vecka 13+6 och har beräknat födelsedatum den 20 april (L).

Många kramar Sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0