Tisdag 26/10

Hej!
Nu är vi äntligen hemma efter en skit jobbig helg, vi har hjälpt Mikaels föräldrar att flytta. Men jag fick ta det ganska lungt eftersom jag har ont i ryggen. I dag har varit en rentutsagt skit dag, jag har haft migrän och mått skit bara. Tur att min älskling kom hem senare och tog hand om mig, vad skulle jag göra utan han..
Lite tråkigt tycker jag på bloggen att ingen komenterar, ser ju att det är en del inne och läser.

Nåväl..nu ska jag ta på mig myskläder och göra ordning mat och sedan vill jag bara mysa med min älskling. För övrigt känner jag mig helt slut i kroppen men det kanske beror på flytten eller migrän.
Ha en bra kväll Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0