Söndag 31/10

Hej hopp! Idag är det söndag och snart är alltså helgen slut, och jag har inte ens umgåts med Mikael något =( Men i kväll ska vi ha myskväll det har vi bestämt. Jag är fortfarande kvar i Norrköping ett tag till men åker sedan hem. Jag har bestämt mig för att ringa läkaren i morgon för att få en tid och kolla upp min rygg för jag kan inte ens gå vanliga promenader längre det är jätte tråkigt. Hoppas att man kan få en tid i veckan. Även fast det är ett tag kvar tills våran nybyggda lägenhet är klar så kan jag inte låta bli att titta efter inredning och osv. Tycker det är jätte roligt, att inreda lägenheten vi har just nu känns onödigt eftersom vi inte ska ha kvar den så länge. Nu ska jag iväg hoppas ni haft en bra helg. Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0