Söndag 24/10

Godmorgon!
Högskoleprovet gick inte som jag ville i går är mycket besviken på mig själv, men varför trycka ner sig för det?
Just nu är det inte det som är viktigast tur att jag har en reservplan.
Jag har fått så ont i min rygg jätte jobbigt och vet inte riktigt vad jag ska göra? Ska man säga till barnmorskan eller det kanske går över? Jaja. Men jag tänkte försöka förklara i veckan varför jag väntade så  med att skriva om graviditeten, men inte i dag. 
Vill att tiden ska gå snabbare det är 4 veckor kvar till UL, långt tid...
Känns inte som jag är på topp riktigt i dag men det kanske blir bättre.
Snart eller.. haha när Mikael kan tänka sig gå upp ur sängen ska vi äta frukost och sedan åka till hans föräldrar för att fortsätta packa upp i flytt kaoset.
Ha en bra söndag Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0