Onsdag 27/10

Godmorgon!
Har precis ätit frukost och pussat älsklingen hejdå. Så nu ska jag göra mig ordning, planera mat för dagen och börja plugga. Längtar så efter att ha ett jobb, men det är svårt försöker söka så ofta jag kan och hittar något.
I dag är det exakt 4 veckor kvar till RUL =) Det märks att både jag och Mikael börjar komma in i tankarna att vi ska ha barn. Senaste i morsse så berättade älsklingen att han låg och tänkte i går på hur han kommer bli som pappa =) Det värmer hela mitt hjärta att han angagerar sig, jag har haft tur att jag hittat någon som är så perfekt för mig eftersom jag inte haft det så lätt innan.
Jag längtar efter en av mina bästa kompisar som bor i lund nu och som jag inte träffar så ofta. Funderar på att åka ner till henne men det måste ju passa för båda två samt att hitta bra tågbiljetter. Hoppas hon kommer hem snart då tar jag mig alltid tid att ses det är viktigt för mig!

Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0