Lördag 30/10

Hej! Nu är jag i Norrköping för att hälsa på några av våra närmaste bekantar. Mikael är hemma och pluggar eftersom han har tenta i veckan som kommer. Tråkigt för jag saknar ihjäl mig efter honom. Men jag har alltid tyckt om att komma upp hit på besök det är bra för mig att komma bort. Det händer inte så mycket på gravidfronten just nu. Jag går på toa flera gånger om natten, mår lite illa och magen vill inte alltid vara vän med mig. Jag måste verekligen köpa lite nya kläder snart, inget sitter bra på mig. Samtidigt känns det inte kul att köpa kläder som man bara kommer ha under graviditeten. Men ha en bra Lördag, halloween =) *kanske springer ut i kväll och klär ut mig* Man får ju passa på att vara ung. Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0