Flytthelg

Morsning! Mina föräldrar ska flytta, så i helgen blir det tyvärr till en början väldigt lite tid tillsammans med min älskade och vår lilla parvel :( Kommer sakna er oerhört!

Men flytten är en bra sak för det betyder att vi kan vara mer och sova över hos mina föräldrar tillsammans, något det inte funnits plats till innan.

Vet att Sofie är nervös inför provet imorn och även att jag inte kan vara med henne ikväll då jag ska hjälpa till att städa hos mina föräldrar. Men jag hoppas och tror att Sofie peppar sig själv och gör sitt bästa imorn, och att hon tänker på att hon inte är ensam även när jag inte är här, för vi har en liten till att tänka på som dessutom börjat göra väsen av sig :)

Jo för det är underbart att det börjat kittlas i Sofies mage, längtar tills jag också får känna det :)

Hao deit! (på skånska =P)
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0