Tisdag 2/11

Hej alla! Dålig uppdatering jag vet, men har varit lite mycket. I går så ringde jag till läkaren på morgonen och fick en tid på eftermiddagen. Väl där så kolla han med VUL för att se att moderkakan och livmodern var som den skulle, och allt såg bra ut. Lilla bebis satt upp och sparkade som vanligt :p Sötast i världen. Ryggen sa han dock inte så mycket om mest att jag skulle gå och promenera som vanligt men att nästa gång jag är hos barnmorskan skulle vi säga till om att få lite hjälp från sjukgymnasten. Vet inte vad men kanske lite övningar för ryggen. Idag har jag varit på stan och klippt mig, handlat present till en kompis. Och för första gången köpt ett mammaplagg ett par leggins, väldigt bekväma. Åhh det är november nu då känns det som att jul är inom räckhåll iallfall. Jag älskar verkligen julen. Nu ska jag inte sitta här och babla om massa oviktigt:p Ha det bra i höstrusket. Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0