Fredag 5/11

Blev inte bort så länge från skrivandet. Jag var bara tvungen att ta nya tag igen, det är tuff med graviditeten man känner knappt igen sig själv ibland. Men jag måste berätta en sak som just hände.
Jag satt och kollade på en sak på datorn och kände att det var något konstigt med min tröja. Då ser jag en stor fläck precis vid bröstet och känner under tröjan och det var alldeles varmt och kladdigt. Bröstmjölk nu?! Ska den redan komma, jag fick mig ett gott skratt iaf. Får se om det är något tillfälligt eller om man får lägga i sådandär inlägg i bhn kanske.. Någon annan som varit med om det här så tidigt?

Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Sv: Ja jag har dubbla känslor ang. det där, dels vill jag ge honom ett syskon och inte för stor åldersskillnad men samtidigt så vill man ge dom den där extra egna tiden. Vi får helt enkelt se hur framtiden ser ut :)

2010-11-05 @ 11:38:29
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0